Reklamační protokol

Reklamační protokol

PROSÍME O VYPLNĚNÍ VŠECH POŽADOVANÝCH INFORMACÍ:

 

Vaše jméno a příjmení:

 

………………………………………………………………………………………………………………………............………..

 

E-mail: ………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Telefon: …………………………………………………………………………………………………………………………….....

 

Číslo bankovního účtu, na který v případě uznání reklamace bude platba vrácena:

 

………………………………………………………………………………………….............……………………………………..

 

 

 

Jak postupovat?

1. Vyplňte kompletně a čitelně tento formulář.

2. Zabalte pečlivě zboží (čisté), aby nedošlo k jeho poškození nebo znehodnocení během přepravy.

3. Vyplněný formulář spolu se zbožím vložte do balíčku.

4. Pokud jste zboží zakoupili na veletrhu, přiložte kopii dokladu o nákupu zboží.

5. Balíček pošlete na adresu:

    Evelin Chic s.r.o., Červená Skála 328, 250 68 Husinec - Řež

6. Informujte nás nejlépe emailem na info@evelin-chic.cz o odeslání balíčku.

7. Balíček NEODESÍLEJTE na dobírku. Balíčky zaslané na dobírku nepřebíráme.

 

30-ti denní lhůta pro vyřízení reklamace začne běžet po přijetí (doručení) zboží.

 

Kód Vaší objednávky: …………………........……………………………………………......…………………….…….

Ze dne: ………………………………………………………………………………………………………………………

Název reklamovaného zboží (najdete v detailu objednávky nebo na faktuře, pokladním dokladu):

……………………………………………………………………..…………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………..

Stav reklamovaného zboží (popište co nejlépe, použité - nepoužité):

……………………………………………………………………………………………………………………………..…

………………………………………………………………………………………………………………………………..

Důvod reklamace (popis závady):

……………………………………………………………………..…………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………..…………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………..

Jiná poškození: …………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

Datum:                                                                       Podpis zákazníka:

 

……………………………………….                           ……….…………………………………………………….…….

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NEVYPLŇUJTE! (vyplňuje prodávající)

 

Datum přijetí reklamace: …………………………………………………………………………………………………..

Reklamaci převzal/a: ……………………………………………………………….......…………………………………

Návrh řešení: ……………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Rozhodnutí o reklamaci: …………………………………………………………………………………………...….....

……………………………………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………….

Reklamaci posoudil/a: ………………………………………………………………………………………………….…

 

Datum:                                                                       Podpis:

 

……………………………………….                           …………………………………….…………………………….

Vyplněný reklamační protokol byl zaslán zákazníkovi na výše uvedený email.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení